Veelgestelde vragen
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Als ik een product op voorraad heb liggen verstuur ik het binnen drie werkdagen. Is een item niet op voorraad, dan maak ik die en is de levertijd 7 tot 14 dagen. Dit komt omdat het krijt nog drogen mag.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Wat jammer dat er iets tegenvalt. Stuur mij een e-mail met je klacht en dan komen we er samen vast wel uit.
Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Dit geef je aan tijdens het bestelproces.
Kun je mijn bestelling voor mij inpakken?
Ja, ik bied een gratis cadeauservice aan. Geef dit even aan in de bestelnotities.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja, dat kan. Tijdens de bestelprocedure geef je aan dat je de bestelling op wilt komen halen in Spanbroek. Er worden dan geen verzendkosten berekend. We maken dan een afspraak voor het ophalen van de bestelling.
Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe gaat dat in zijn werk?
Als je iets hebt besteld, dat ik speciaal voor jou heb gemaakt (maatwerk), mag je het niet retour sturen. Andere producten mag je retour sturen. Zoals een cadeautje dat je hebt besteld.
Ik vind het wel jammer als je iets retour wilt sturen. Wat de reden ook is, je mag de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder reden annuleren. Hierna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag, inclusief eventuele verzendkosten teruggestort op je rekening.
Let op! De kosten voor het retour sturen is voor je eigen rekening.
Wil je iets retour sturen dan maak je gebruik van je herroepingsrecht. Om hier gebruik van te maken, kun je het beste een e-mail sturen. Als ik het product (indien mogelijk) in de originele staat en verpakking heb ontvangen, wordt het orderbedrag binnen 14 dagen teruggestort.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig om het product te proberen, dan kan het zo zijn dat ik de waardevermindering aan jou doorbereken. Behandel alles dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.
Ik wil iets ruilen, kan dat?
Als je iets wilt ruilen, kan dat. Stuur een e-mail en dan kijken we samen wat er mogelijk is. Wel draag je zelf de kosten voor het terugsturen van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat moet ik doen?
Neem zo snel mogelijk contact op en dan probeer ik de bestelling te wijzigen als dat nog kan.
Zit er garantie op de producten?
Ik doe mijn uiterste best om alle producten goed aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets kapot gaat tijdens het transport of dat er iets gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, handel ik dit verder netjes met jou af.
Dit geldt niet als ervoor is gekozen om het stoepkrijt onverpakt te laten versturen.